PRZYJĘCIE OFERTY SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

UWAGA: poniższe czynności wykonujemy bez pobierania jakichkolwiek wstępnych opłat a wynagrodzenie pobieramy jedynie w przypadku realizacji zlecenia

Krok 1 - zgłoszenie oferty sprzedaży (poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie www, kontakt mailowy lub telefoniczny z doradcą TERRA NIERUCHOMOŚCI)

Krok 2 - spotkanie z doradcą w biurze lub na terenie oferowanej nieruchomości w celu omówienia warunków współpracy, wstępnego ustalenia stanu prawnego oferowanej nieruchomości oraz dokonania oględzin i wstępnego oszacowaniu wartości rynkowej nieruchomości

Krok 3 - przyjęcie nieruchomości do sprzedaży – zawarcie umowy pośrednictwa (umowę z biurem zawiera właściciel lub pełnomocnik właściciela)

Krok 4 - ponowna wizyta doradcy TERRA NIERUCHOMOŚCI w celu uzupełnienia dokumentacji niezbędnej do opracowania i uruchomienia akcji promocyjnej nieruchomości, dokonania opisu, obmiarów i wykonanie dokumentacji fotograficznej lub video oferowanej nieruchomości.
(w przypadku powierzenia firmie kluczy do oferowanego obiektu - protokolarne przejęcie nieruchomości)

 

PROMOCJA OFERT SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Krok 1 - wprowadzenie pełnej informacji o ofercie do systemu informatycznego TERRA NIERUCHOMOŚCI

Krok 2 - umieszczenie oferty na stronie www firmy oraz na kilkunastu najlepiej promowanych internetowych portalach ogłoszeniowych

Krok 3 - zdefiniowanie grupy docelowej, opracowanie i wdrożenie indywidualnej strategii promocji dla oferowanej nieruchomości

- oznaczenie nieruchomości w terenie - zainstalowanie tablic informacyjnych, bannerów, oklejenie okien
- przygotowanie folderów barwnych dla oferowanej nieruchomości, umieszczenie folderów reklamowych w 8 gablotach firmy rozmieszczonych na terenie miasta Zielona Góra
- przygotowanie prezentacji multimedialnej,
- zamieszczenie barwnych reklam w stałych rubrykach reklamowych firmy, w popularnych mediach drukowanych
- przekazanie pełnej informacji o ofercie biurom partnerskim w kraju i za granicą
- marketing bezpośredni - wysyłka folderów do grupy wyselekcjonowanych, potencjalnych nabywców
- prezentacje oferty w terenie przez wykwalifikowanych doradców TERRA NIERUCHOMOŚCI (doradcy zawsze przyjeżdżają z klientami i prowadza prezentację, dbając o jej odpowiedni przebieg)

 

PRZEPROWADZENIE TRANSAKCJI

Krok 1 - po podjęciu decyzji o zakupie, zainteresowany zakupem klient składa pisemną ofertę na przygotowanym przez TERRA NIERUCHOMOŚCI formularzu, w przypadku finansowania zakupu ze środków pochodzących z kredytu, w biurze firmy organizowane jest spotkanie z profesjonalnym doradcą kredytowym, w celu zweryfikowania zdolności kredytowej i przedstawienia ofert dostepnych kredytów

Krok 2 - w przypadku zainteresowania złożoną ofertą, oragnizowane jest w siedzibie TERRA NIERUCHOMOŚCI spotkanie pomiedzy stronami w celu przeprowadzenia negocjacji z udzialem naszych doradców i ustalenia zasadniczych warunków transakcji

Krok 3 - szczegółowe zbadanie stanu prawnego zbywanej nieruchomości, przygotowanie wszelkich wymaganych do umowy dokumentów, w szczególnych przypadkach porządkowanie stanu prawnego nieruchomości

Krok 4 - zabezpieczenie warunków transakcji i interesów stron poprzez sporządzanie przez TERRA NIERUCHOMOŚCI i zawarcie umowy przedwstępnej z zadatkiem wpłacanym sprzedającemu lub z inną formą zabezpieczenia ustaloną w toku negocjacji

Krok 5 - proces uzyskania kredytu - biuro koordynuje czynnosci doradcow kredytowych, udzielajac wszelkiej pomocy w procedurach uzyskania kredytu

Krok 6 - zawarcie umowy w formie aktu notarialnego, udział i pomoc w rozliczeniach pomiędzy stronami transakcji


Krok 7 - protokolarne przekazanie nieruchomości na podstawie opracowanych przez TERRA NIERUCHOMOŚCI drukach, pomoc przy przepisaniu umów na dostarczanie mediów do nieruchomości

 

OBSŁUGA OSóB POSZUKUJĄCYCH NIERUCHOMOŚCI DO KUPIENIA

UWAGA: poniższe czynności wykonujemy bez pobierania jakichkolwiek wstępnych opłat a wynagrodzenie pobieramy jedynie w przypadku realizacji zlecenia

Krok 1 - zgłoszenie potrzeby zakupu (poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie www, kontakt mailowy lub telefoniczny z doradcą TERRA NIERUCHOMOŚCI)

Krok 2 - spotkanie z doradcą w biurze w celu:

- omówienia warunków współpracy

- ustalenia kryteriów poszukiwania

- rejestracji klienta - zawarcia umowy pośrednictwa (na podstawie dokumentu tożsamości)-

- wyboru ofert z aktualnej bazy biura

- wyjazdu z doradcą na prezentację wybranych ofert